pondělí 30. září 2013

samsung galaxi fame


Tak to je můj nový miláček.  Jsem moc rada, protože ten starý mě už pěkně zlobil. Na tento telefon koukám už delší dobu. Nejvíce se mi líbí asi vestavěný fotoaparát. Teď mi už neunikne žádný kouzelný okamžik, který si budu chtít uchovat v živé paměti ;)
No a taky mi tam manžel stáhl hru, která se jmenuje Happy jump. Je to hra pro děti, ale naprosto jsme tomu propadli oba dva. Ve hře se sbírají body. Snažíme se jeden druhého překonat a musíme se střídat což oba děláme velmi neradi ;) a nejhorší na tom je, že to manža ukázal Natálce a musíme se střídat i s ní;)protože jí se to taky líbí. Je to sranda. Mobil tak musím nabíjet skoro každý den.
Mobil mám jako k vánocům, ale už jsem ho moc potřebovala.
Tímto moc děkuji Ježíškovi (manželovi) za úžasný dárek.

Žádné komentáře:

Okomentovat