středa 26. března 2014

Dnes jen radosti.

Jsem tak nadšená ;) Vím, že většina z vás teď zakroutí hlavou, ale já jsem nadšená z uklizené kuchyně. Měla jsem teď hodně práce a taky jsem šila sukni pro jednu milou (jen tak mimichodem - nikdy více. Šití oděvů není moje parketa a docela mě to potrápilo. Ještě tak něco malého na moje holky.) Takže jsem domácnost zanedbávala. Vždycky jen něco honem k jídlu a umýt nádobí. To jsem jakš takš dávala. Takže dnes, když byly dvě ve školce a ta nejmladší sladce spinkala, vyleštila jsem si kuchyň podle představ. Zbyl mi čas i na nějaké to přerovnání, uspořádání a vystavení. Jen pro pořádek. Máme malinkou kuchyň, takže se to dalo za ty dvě hodinky, co malá spinkala zvládnout. Teď jsem zvědavá jak dlouho nám to vydrží ;)

*********************************************************************************

Z jiného soudku. Minulý týden slavil tříletý  synoveček svátek a jeho maminka si myslela, že by se mu určitě líbila nějaká peněženka ;) Takže tady je:







Asi z ní měl radost, když vysypal penízky, honem je dával zpátky a říkal "moje peníze" a běžel si jí schovat.  Šmudla malej. Tak jsem snad potěšila.


*********************************************************************************odpoledne jsem tu měli keramickou dílnu pro děti s rodiči. Nejmladší jsem nechala doma tatínkovi a tak jsme si to my tři holky mohly pořádně užít.  Vyrobily jsme si nějaké dekorace na velikonoce. Bylo to moc fajn, strávit nějaký čas jen my tři.  Mohla jsem se jim věnovat a pomáhat.  Myslím, že holky si to taky užily. Už se těšíme na další dílničku. Ukázku budu mítaaž se to vypálí v peci.

Krásný večer.  ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat