středa 28. září 2016

Už půl roku....

...chodím do práce. Vždycky jsme říkala, že člověk který má práci, která je jeho koníčkem musí být nejšťastnější. I já mám to štěstí dělat práci, která mě nesmírně baví a naplňuje. Mám pocit, že dělám něco užitečného i pro druhé. Přesto je to neuvěřitelně náročné období pro mě i pro celou rodinu. Myslím, že tak unavená a takový binec jsem tu neměla ani po třetím návratu z porodnice. Je to mazec. A to ani nemluvím o naší rekonstrukci domečku, který jsme koupili začátkem roku a mysleli si, že budeme do vánoc bydlet. Budeme rádi když to stihneme do těch příštích. Pořád čekám, kdy si ten náš nový rytmus sedne, a po půl roce pořád nic. 

 Mohla bych tu ukázat fotky neumytého nádobí, hromadu prádla na žehlení, pavučin v každém koutě, umatlanou podlahu a o pokojíčku holčiček už radši ani nemluvím. Místo toho vkládám pár fotek z mého pobytu na Hoře matky boží v Králíkách. Měla jsem to štěstí tam pobít tři dny. Sama bez dětí i bez manžela. Jenom s kolegyněmi z práce. Bylo to velice prospěšné a účinné. Odpočla jsem si, nasmáli jsme se. Mám nabitou nějakou energii, abych všechny ty své resty začala likvidovat.


Křížová cesta na Horu Matky Boží.





Tajemné ráno v klášteře. 

Neratov
 







Krásně jsme se měli. ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat