sobota 28. prosince 2013

Vánoce jsou za námi

Poslední dva týdny jsem se opravdu nezastavila. Doháněla jsem všechno,  co jsem si v lednu říkala ze budu mít hotové do konce listopadu. Jako obvykle. Ale příští vanoce to tak nebude. Jsem zvědavá až si za rok budu číst tento příspěvek, jestli se tomu budu jako obvykle smát, anebo na sebe budu pyšná,  že jsem to dokázala.  Budu doufat v tu druhou variantu. Jdu si napsat seznam, co a jak bych chtěla příští vánoce stihnout a co bych chtěla s dětmi udělat aby mě vánoce opět nezaskočily a já se mohla radovat s dětmi a né se stresovat, že nemám hotové cukroví.
Postupně budu vkládat dárky, které jsem letos vyráběla.  Šila jsem je těsně před vánoci. Ve stresu a na honem. Jsem na sebe naštvaná.  Výsledek mohl byt daleko lepší,  kdybych začala včas.  Itak se mi dárky líbily.
Opět mám v hlavě spoustu nápadů a mám nové látky a těším se až začnou cacorky chodit do školky abych mohla šít.

*Všem přeji krásný povánoční čas a aby nám napadl nějaký ten sníh. *

2 komentáře:

  1. Ahoj Reni, nejsi sama, kdo takto hodnbotí předváínoční přípravy, ale příští rok to určitě dáme:-). A dárečky byly kouzelný, děkujeme,Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští rok by jsme do toho mohli jít spolu. Úklid, pečení, zdobení a tak. Bylo to moc fajn když jsme spolu dělali adventní věnce a pekli perníčky ;-) my také moc dekujeme za dárečky. ♡

      Vymazat