úterý 13. května 2014

Soví princezna


Už delší dobu holky potřebuji trošku oživit šatník, jen se k tomu nemůžu nějak dostat. Pak, až když už to nejde jinak a na poslední chvíli šiju.
Jako na čarodějnice. Slečny potřebovali nějaké legíny. Měla jsem velký kus černého úpletu a černá se hodí ke všemu. No ležela tam dost dlouho, až den před čarodějnicemi, kdy potřebovali černé legíny ke kostýmu, tak jsem je ušila.


Naposledy jsem šila na poslední chvilku minulý týden na focení ve školce a na vystoupení pro maminky.

Natálce jsem koupila krásné, podle ní "princezničkovské" šaty v sekáči za 15,-. Jsou fakt moc krásné.
A Karolínka chtěla taky "princezničkovské šaty" a maminka jí je slíbila. Nějak jsem na ně ale neměla čas, až mě vystoupení donutilo.


 Už mě to pěkně štve, jak řeším věci na poslední chvilku.
Ušila jsem jí je ze Sovičkové látky v kombinaci s modrou, podle tohoto návodu.



Karolínka je v nich velmi roztomilá, jen jsem je šila v noci, když šly berušky spát a tak jsou jí trošku širší. Nemohla jsem je oměřit a spoléhala jsem se na svůj odhad. Chyba. Hups.


No nevadí. Není to tak zlé a když stále běhá tak to stejně není poznat. Alespoň jí déle vydrží.


Žádné komentáře:

Okomentovat