úterý 22. července 2014

Letní šatičky k narozeninám



V sobotu jsme byli pozvaní na oslavu narozeni 4leté neteře.
Přemýšlela jsem co koupíme dlouho, a pak mě napadlo, že než abych koupila blbinu, která bude ležet v šuplíku raději ušijeme šatičky na léto.


Tyto šatky se mi moc líbily a schovávala jsem si střih pro naše holky až budu mít trochu času. Tak jsem nakonec ušila první malé oslavenkyni a těm našim jsme je slíbila hned jak sednu ke stroji.

Střih je na 4 roky. Je  na variantu šatiček i na top.
Chtěla jsem šatičky trochu oživit a živůtek jsem ušila ze zmrzlinové látky. Koupená U Melluzínky.




Fotky nejsou moc dobré. Šatičky jsem šila během spánku naší nejmladší a stihla jsem to tak tak. Takže jsem je ani nestihla nafotit doma a malá modelka-oslavenkyně měla moc práce aby mi pózovala ;)
 Tak alespoň něco.




Měla jsem strach z šíti tou lemovací stužkou. Nebylo to vůbec tak zlé jak jsem si myslela. Šlo to hezky a myslím, že je to daleko jednodušší způsob jak ušít živůtek aniž by musel být dvojitý.

"tak co teto? už můžu jít?" ;)

Krásné prázdniny!
Díky za návštěvu.











Žádné komentáře:

Okomentovat