pondělí 5. ledna 2015

Kalendář 2015: leden

Trošku opožděně, ale přece. 
Pro ty z vás, kterým se líbí vesele stahujte a tiskněte. 
Obrázek je potřeba nejprve uložit do svého počítače a poté tisknout.
Zatím jsem nepřišla na to, jak sem vložit soubor, nebo v jakém formátu, aby to šlo hned tisknout.

Ještě jsme se nevzpamatovali z vánočních svátku. 
Dnešní den byl takový rozjezd do normálu, jen na půl. 
Až když jsem šla si už po třetí letos zapsat nějakou akci do kalendáře a se zklamáním jsem odcházela, protože tam stále visel prosinec loňského roku, jsem se dokopala udělat další měsíc do našeho kalendáře. Moc mě to baví, jen se nemůžu dostat k počítači. Jakmile si k němu sednu, hned mám na klíně jednu z holčiček, které jsou zvědavé a nebo v lepším případě mi chtějí pomáhat. 
Další měsíc bude snad s předstihem a pokud bude dost času, možná udělám celý rok najednou. Takový je plán.

Krásný večer.

1 komentář:

  1. Roztrhl se pytel s takovými kalendáři. Fandím tvůrcům, kteří jsou aktivní v tvorbě kalendářů, ale já si nejraději koupím originiální kousek na http://www.pg.cz. Ať už kalendář nebo diář vše využívám vcelku často ale nemůžu si pomoci tisknout mne to nebaví. :-)

    OdpovědětVymazat