úterý 29. října 2013

Hřejivý šáteček a podzimní výstava


.

Hřejivý šáteček - nákrčník.
Karolínka má podzimní bundu, která nemá stojáček a tak má Kájulka odhalený krk a táhne jí na něj. Uvazovala jsem jim kolem krku obyčejné šátky, ale je to dosti zdlouhavé a pro děti ve školce skoro nemožné uvázat, aniž by se nepřiškrtily. Viděla jsem takový šáteček na pinterest.cz a rozhodla se, že je ušiju i holkám. Jsou jednoduché a zapínají se na patentek. Moc se jim líbí a rády je obě nosí. Dva jsem ušila i pro synovce. 


Šátečky se ve školce líbily a hned jsem dostala objednávku pro holčičku k svátku. Říkala jsem si, že je zkusím nabídnout dál a zjistila jsem, že jich je plný fler.cz. 
Jsou opravdu praktické a hezké a hlavně plní svůj účel.

Jaroušek se  moc fotit nechtěl. Neustále nám někam utíkal. ;)))




Malý smíšek.;)))



Minulý týden jsem měla hodně napilno. Obec u nás pořádá tento týden "podzimní prodejní výstavu" a já jsem si tam mohla vystavit své výrobky. Věděla jsem to už dlouho, ale nechala jsem to na poslední chvíli a šila jsem každý den, aby jsem to stihla. Na výstavu jsem vyrobila právě hřejivé šátečky, jak pro kluky tak pro holčičky. Pastelkovníky, kapsičky na plínky, vložky do kočárku. Jednu klasickou na zavinovačku na ukázku a zástěrky do školky.


Žádné komentáře:

Okomentovat