úterý 8. října 2013

Rozkvetlá deka 2


Pamatujete tento příspěvek? No je to už celkem dlouho, co jsem začala šít tuto deku. Když jsem začínala, vůbec jsem netušila, že budeme mít třetí holčičku. Už je to přes rok a deka je kooonečně hotová a mám z ní velkou radost.



Alenka jí má v postýlce, bereme jí s sebou do kočárku. Používáme jí při hraní na zemi. U kamarádek na přebalování.Super.



Když jsem začínala moc jsem se těšila , ale nějak mě to nadšení přešlo. Není to věc která se dá ušít přes noc. A proto mi to trvalo rok. ;) Když jsem sešívala trojúhelníky  a čtverečky, říkala jsem si že už nikdy. Když jsem deku dokončovala, už jsem se těšila jak budu šít další. Jen si  na to chci pořídit řezací podložku a rotační kolečko, aby to šlo rychleji.


Neměla jsem tušení jak udělat lem deky, pomohl mi tento příspěvek z crazy mom quilts. Je to anglicky, ale obrázky naprosto postačí.


Deka se moc líbí nejen nám;)

A co vy? Jaké máte zkušenosti s guiltingem?¨

KRÁSNÝ DEN VŠEM!


2 komentáře: