čtvrtek 2. ledna 2014

Novoroční procházka



Včera jsme vyrazili na naši první letošní procházku.  Vyzbrojeni dvěma foťáky jsme se vydali podivat na betlém u našeho kostela. Betlém holky viděly jen ve dne. Když je tma, je betlém krásně osvícený a vypadá úplně jinak. Má takovou tu kouzelnou atmosféru.  Chtěla jsem rodinnou fotografii. První foťák se vybil, asi tou zimou a druhý pro jistou ani nefungoval. Zas taková zima nebyla,  jen už má něco nafoceno. Chtěla jsem fotit mobilem. Nelze použít blesk, baterie je vybitá.  To už se mi chtělo brečet.  Ještě že můj milovaný nás zachránil a jeho mobil fungoval. Toliko k rodinné fotografii. Proto omluvte náš smrtelný výraz, který způsobil blesk z mobilu. Alenka spospokojeně spinkala v kočárku.
Do tohoto roku jsem si dala spoustu předsevzetí. No spíš jen takové poučky, kterých bych se letos chtěla držet.
Všem přeji aby se Vám vše vydařilo podle představ a aby vám po celý rok svítilo slunce. ♡
               

2 komentáře:

  1. Krásný nový rok i Tobě, Reni a Vaší rodince, hlavně zdravíčko a klid v dišičkách, těším se na pokec M

    OdpovědětVymazat
  2. I Tobě krásný nový rok:-)

    OdpovědětVymazat