pondělí 28. dubna 2014

Didaktická housenka No.2

 
Kamarádka viděla u mého synovce housenku, kterou jsem mu šila k vánocům.
Moc se jí líbila a tak jsem jednu šila i pro její malou holčičku. Proto ta růžová.
Použila jsem různé látky. Fleese, bavlnu, flauš, minky a laminovanou bavlnu, pro hmatový vněm. Jeden článek píská, prostřední šustí a ocásek hrká.

 
Cvičí děti v zapínání knoflíků....

 
...v rozepínání zipu,...

 
...suchého zipu,...

 
...a taky provlékání a vázání tkaniček.

 
Chvilku jsem si říkala, že bych i chtěla, aby se jí nelíbila a já ji mohla dát Alence. Líbila se jí a moc. Tím pádem musím Alence ušít jinou. Brzy budeme totiž slavit její první narozeniny a já bych jí chtěla dát takovou housenku. Musím sebou mrsknout, protože takové věci si nechávám, až na poslední chvilku a pak nestíhám a můžu se z toho zbláznit.
 
Díky za návštěvu. Mějte krásný slunečný den.

5 komentářů:

  1. Je skvělá Reni!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5/15/2014

    Ano Reni, je moc pěkná. Ajinku nejvíc baví tkanička, hrkání a cucání té pevné látky :D Alence se určitě bude také líbit :)) Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, těším se co Alenka na tu svou. Teda až jí ušiju ;)

      Vymazat