úterý 1. dubna 2014

Laclová sukně



Laclová sukně na objednávku. Přiznám se, že tohle není zrovna moje parketa. Docela mě to potrápilo.


Šila jsem jí bez střihu, podle staré sukně. Střih jsem si musela udělat sama. Vybraná látka nebyla pružná a byla dost tvrdá. Myslím si , že ve výsledku to dopadlo dobře. 

 
Přesto nová majitelka nebyla spokojená. Docela mě to mrzí. Takže od teď šiju jenom ty svoje "taštičky" a maximálně něco na svoje děti. Ty jsou vždy nadšené, když jim něco ušiju. ;)

Krásný den!

4 komentáře:

  1. Máš recht ;-) a třeba i něco pro synovečka, viď?Ten bude taky šťastný;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, proto já na objednávku nešiju .... ale sukně se mi líbí:-))

    OdpovědětVymazat
  3. No taky to nebudu praktikovat. Jistější je, když člověk nabízí hotovou věc. Nelíbí, tak neber, vezme někdo jiný. Díky.

    OdpovědětVymazat