pátek 8. srpna 2014

Čas

Narazila jsem na krásný blog home witch denisa. Je plný krásných věcí a taky splněných snů. Martina si v Hradci Králové otevřela obchůdek s dekorativními věcmi. Přeji jí tedy krásný start a hodně nadšených zákazníků.

K té příležitosti si nachystala na svém blogu giveaway o nádherné hodiny.



Hodiny jsou nádherné...
 a pro mě celkem důležitá věc.
 Jsem teď na mateřské dovolené a tak naprosto nestíhám ;). 
Mám doma tři děti do šesti let a přes prázdniny jsou všechny doma. Od září snad najedeme na časový režim, který potřebujeme jako sůl a snad začneme všechno stíhat tak jak máme. 
Na schůzky se snažím chodit včas, protože to potom není jenom ztráta mého času ale i ostatních. Snažím se brát vše s nadhledem a když nestíhám uklidit, vyprat nebo vyžehlit? ... svět se přeci nezboří a já si raději s dětmi zajdu do lesa nebo na zmrzku. Chce si ten čes, který na sebe máme pořádně užít. Díky za příležitost k zamyšlení jak je čas důležitý a hlavně za příležitost vyhrát parádní hodiny. 

Jak jste na tom vy s časem?

1 komentář:

  1. Tfuj tfuj, ať vyhraješ, hodinky by se k vám hodily ;-). M

    OdpovědětVymazat