čtvrtek 28. srpna 2014

kalendář na září 2014

Kalendáře si dělám doma sama. U kupovaných se mi nelíbí obrázky a nebo rozvržení měsíce a tak jsem si začala dělat kalendáře doma. 
Jelikož je nás doma 5, osvědčil se nám kalendář 14-ti denní, ve kterém máme každý svůj sloupek.
Na září jsem udělala měsíční do obýváku a do pracovního koutku si udělám 14-ti denní.

Pokud se vám líbí, s chutí tiskněte.
Doufám, že to půjde.
Zatím jsem nevkládala nic k tisku. 
Pokud nepůjde, určitě mi napište a nějak to opravíme, nebo něco vymyslíme.

Krásný den*

2 komentáře:

  1. Jé ten je super, já ho taky potřebuju;-), dáš mi osobní školení, prosím a jaká je velikost A4 nebo A3?Šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jen musíš dojet na kafíčko ;) Velikost A4. Ulož obrázek do počítače a pak tiskni.

      Vymazat