čtvrtek 20. listopadu 2014

Sada pro miminko


Našito toho mam teď celkem dost, jenom my chybí čas ukázat vám to.
Včera jsem se dokopala a dal něco málo na fler.cz.


Tato sada se mi moc líbí a ještě víc mě mrzí, že jsem si něco takového neudělala, když jsme třikrát čekali holčičku.

I když to co jsme měli se mi také moc líbilo. Jenomže jsme chtěli vždycky překvapení a tak jsme volili neutrální barvy, aby se hodily jak pro chlapečka tak pro holčičku. 

Třeba budu mít ještě tu možnost ;)






Peřinky do kočárku (klik) jsou ušité z jedné strany z bavlny... 


...a z druhé z fleesu.


Dečka je vyplněna vatelínem, aby byla teplejší.


Klasická zavinovačka (klik), už hodněkrát šitá na přání ( tady a tady)



Je šitá bez prodloužení. To mohu na přání došít.


Ještě jednu vychytávku jsem přidala a to zdrhovadlo na stažení kolem hlavičky po vzoru ze zavinovaček do autosedaček.


Měli jsme jí a moc se mi líbilo, když jsem mohla zavinovačku hezky stáhnout až k hlavičce. I na fusaku v kočárku jsme to tak měli a osvědčilo se to. Miminka jsou hezky zavinutá úplně celá ;)


A klasika, kapsa na plenky s bryndákem.


Bryndák je z druhé strany z laminované bavlny, takže nepropustí tekutinu až na tričko ;)

Pokud by jste chtěli vědět něco víc o kterémkoli výrobku, koukněte ke mě na fler.cz nebo mi napište email sitijeposedlost@gmail.com

Děkuji za návštěvu.

*přeji krásný den*


5 komentářů:

  1. Krásné, něžné, měkoučké. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. taková souprava by se mi líbila neo aspoňn něco z ní,doluvíme se?Linda.Holanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se domluvíme ;) poslala jsem vám email.

      Vymazat