pátek 28. listopadu 2014

Taška na pletení a pořadač na jehlice.

Moje mamka plet,e moje sestra plete a obě taky umí krásně háčkovat. 
Sestra dostala pořadač na jehlice vloni na vánoce a mamince jsem ho šila v létě k narozeninám.

Pak jsem našla v tomto obchůdku krásnou látku, perfektní na další pořadač a zbylo i na tašku na klubíčka. (inspirace tady)



V tašce jsou z jedné strany dvě kapsičky na drobnosti, jako třeba metr....


a z druhé strany jsou "chlívečky" pro háčky a jehlice, nebo třeba nůžky.


Taška je volná k prodeji. Byla ušitá na výstavu a zůstala u mě doma. ;)


Tady jsem zjistila že nemám foto vnitřku pořadače. Ten se dá rozmotat a uvnitř je jedna řada větších "chlívečků" na jehlice a druhá, menší řada na háčky, nůžky a podobné maličkosti. 

Také volný k prodeji. 

Foto vnitřku co nejdříve dodám.

Mějte krásný víkend. 

Kdo by měl zájem v neděli jede z Litomyšle do Chocně Mikulášská parní lokomotiva.
Více informací tady.


Žádné komentáře:

Okomentovat