pondělí 2. listopadu 2015

Set do postýlky

Set do postýlky pro věrnou zákaznici. 

Paní si vybrala moc hezkou kombinaci barev a když jsou hezké látky tak se šije skoro samo.

Látky jsou koupené v mojelatky.cz.
Moc ráda tam nakupuji, obrovský výběr a cena taky super. 

Set se skládá z polštářového mantinelu, povlečení do postýlky, nebes a ještě k doladění závěsy na okno.




Polštářový mantinel jsem šila poprvé a moc se mi to líbilo. Je to skvělý nápad. Když už není potřeba mantinel, dají se polštáře použít i jinak. 






Povlečení do postýlky je oboustranné.


Na nebesa nemám držák, tak jsem fotila jak to šlo na zemi.
Látka se mi moc líbí. 


A k doladění celého pokojíčku, závěsy na okno.



Mějte krásný start do nového týdne. 



2 komentáře:

  1. Super nápad. Super šití ze super látek. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad, ale není můj. Je okoukaný z internetu ;)

      Vymazat