pondělí 30. listopadu 2015

...a je to tu. Odpočítávání...


Naše nejstarší se už přes týden chodí ptát tatínka kolik ještě dní zbývá do vánoc.

Tak nejen pro děti, ale i pro ulehčení našemu tatínkovi ;) , už od zítra adventní kalendář. 




Visí dětem v pokojíčku u stropu.
Použila jsem látkové pytlíčky co jsem dělala vloni. Jasou zavěšené na větvi, kterou jsme si přinesli z procházky.


Letos jsem hodně bojovala s tím co dostanou děti do pytlíčků. Žádné sladkosti už jsem nechtěla, protože od Mikuláše se toho vždycky tolik sejde od babiček a dědečků.

Takže letos je čekají úkoly.
Na každý den je nějaká aktivita plus omalovánka od Jany Z lesa.
Budou vyrábět vánoční přání, učit se hrát koledy na flétnu a kytaru, vyrábět papírové vločky a řetěz z popcornu.... a samé vánočně laděné věci. 

Možná se na to těším víc než ony, až to budeme spolu vyrábět. 
Radost byla ale veliká, když ho holčičky viděly. 
Jen ty šišky k pomerančům jsem nestihla. Tak třeba zítra.






1 komentář: