pondělí 8. února 2016

...do tomboly.

Tyjo ani nevím, jestli budu umět ještě napsat příspěvek. Tááák dlouho jsem tu nebyla. Tak nějak není čas. Do nového roku jsem vstoupili s plnou náručí práce. Koupili jsme starší dům a tak se snažíme být co nejvíce tam, aby jsme se mohli co nejdříve nastěhovat. Bohužel nás opět zmáhá rýma a kašel. Sirupy, kapky do nosu, a dokonce i antibiotika u nás mají první místo v poličce v kuchyni. Nejhorší je, že už jedeme druhé kolo. To se mi chtělo vážně už brečet. Pevně věřím, že přeci musí být už konec.
Počasí si dělá co chce, jeden víkend vymetáme od dveří sníh, vymetáme cestičku, aby se k nám dostal pošťák a druhý víkend si sedíme s kafíčkem na lavičce před domem a nasáváme hřejivé paprsky sluníčka jen ve svetrech. Se ani nemůžu pak divit, že to organizmus nemůže vydržet a zkolí ho chřipka.
 A tak není na šití tolik času jak bych chtěla.

Ikdyž posledních 14 dní jsem šila vlastně hodně, jen není čas na focení a vkládání sem.
Minulý týden jsme měli školní ples a tak jsem šila nějaké maličkosti do tomboly na ples i na dětský karneval. Na ples jsem ušila větší kapsičku dokladovku a kapsičku na mobilní telefon. Na karneval jsem dětem ušila pastelkovník. Ten jsem bohužel zapomněla nafotit, což mě hodně mrzí, protože kombinace látek se mi fakt líbila. Nakonec ho vyhráli kluci mojí sestry, tak ho třeba budu mít šanci ještě vyfotit.







 Taky bych se chtěla pochlubit novým logem, které bude zdobit mé výrobky. 
O logu jsem psala už tady, jen mě hodně dlouho trvalo to opravdu udělat, pro mě to totiž byla velká změna. První logo bylo "mé první" a toto druhé má pro mě velkou váhu. 
Však si o tom můžete přečíst.

 


Krásné dny ;) 
Renata

2 komentáře:

  1. Kapsičky jsou bezvadné a logo se mi moc líbí. Přečetla jsem si důvod změny. Pěkně sis vymyslela přezdívku. Myslím ale, že název blogu není třeba měnit. Vždyť i jako TRNKA jsi šitím posedlá, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Z loga mám velkou radost, hlavně z toho, že jsem se k tomu odhodlala. Právě, že jsem si rozmyslela, že změním své logo a tou změnu povedu své šití. Blog měnit nebudu, zatím jsem spokojená. Jen najít víc času chodit častěji. ;) Díky

    OdpovědětVymazat