čtvrtek 23. srpna 2012

bez netu

Zdravím všechny čtenáře. V první řadě bych se chtěla omluvit, že jsem tu tak dlouho nebyla. Bohužel se nám v pátek rozbil notebook a já jsem bez netu :( Brečela bych, asi už jsem závislá ;) Každopádně se budu maximálně snažit abych byla zase co nejdříve online.

Stručně: deka stále ještě není hotová, červenám se, ale teď bylo tak hezky, že jsme prostě nemohli sedět doma. Na zahradě máme taky spoustu práce a v podkroví kde bydlíme jsme měli přez den až 30 °C. Komu by se pak chtělo něco dělat. No teď se ochladilo tak to snad už půjde.

O víkendu nás čeká oslava narozenin mé babičky a dědečka. Takže až do neděle nebudu mít na nic jiného čas, ale než se mi opraví notebook tak to bude snad už všech o ve starých kolejích.

Tak brzy naschledanou.

Krásné šití

Žádné komentáře:

Okomentovat