středa 1. srpna 2012

deka staršího data



Když bylo Natálce asi půl roku, tak jsem pro ní chtěla nějakou podložku. Pokládala jsem jí často na zem a deka na které většinou ležela se pod ní shrnovala. Když jsem uviděla tuto látku, řekla jsem si že jí prostě už musím udělat. Ušila jsem nejprve deku má asi metr na metr a byly jsme sní obě naprosto spokojené.


Deku jsme brali i ven a hrozně mě štvalo, když jsem jí dávala do igelitky nebo podobně, aby jsme jí mohli vzít sebou, takže jsem na ní ušila tašku. Je to paráda, i když holky už dávno běhají bereme to sebou na koupaliště a vlastně skoro všude když jdeme ven.




Ještě jsem tenkrát chtěla dát Natálce něco do postýlky na hračky, ale nechtěla jsem nic plastového aby se o to neuhodila. Napadlo mě proč by to nemohlo být z látky. "krabici" jsem vyztužila vatelínem a ona krásně držela. Zapínání jsem udělala na suchý zip. Všem se moc líbila a holky si s ní hrají pořád.


Natálka 7 měsíců


Karolínka 7 měsíců

Jako přez kopírák, co?



...a jak pokračuje moje nová deka? no zatím nic moc, ba né. Mám už trojúhelníčky sešité k sobě a udělané tři větrníky, jen jsem to zapomněla nafotit. Grrrr. Příště už bude snad přední strana hotová.

1 komentář:

  1. Anonymní8/01/2012

    Holčičky jsou nádherné, ale Kája je asi těžší než Natálka v tom věku, že?Na deku se moc těším, třeba si takovou nechám taky ušít, šikla by se mi:-)

    OdpovědětVymazat