pátek 12. července 2013

Kolotoč nad postýlku


Tak konečně jsem se k tomu dostala. Moc jsem toho za poslední dny nestihla, protože je venku tak krásně a kdo ví jak dlouho to vydrží, aby nám za chvilku nepřišel podzim. Dnešek tomu pomalu nasvědčuje. S holkama jsme byly hodně venku na zahradě a na hřišti. Víkend jsme měli taky nabitý. Včera byla venku zima a tak jsem konečně dodělala nejmenšímu pulkrábčátku kolotoč nad postýlku, aby měla na co koukat. Je z něho nadšená. Kouká a pozoruje ho s otevřenou pusinkou. A musím říct, že já jsem z něho taky nadšená. Chvilku to totiž vypadalo, že bude koukat tak akorát na pavučinu na stropě. ;) Legrace, nad postýlkou opravdu žádná není, ale jdu se podívat jinde. Určitě jich najdu dost. 



Zítra přidám návod. 

Krásný "podzimní" den



Žádné komentáře:

Okomentovat