neděle 14. července 2013

Nečekaná návštěva a svátek

Vím že jsem slíbila včera dodat návod na kolotoč, moc se omlouvám. Nebyl čas sednout si k počítači.  Pátečním velkým překvapením, byl příjezd mé dlouholeté kamarádky. Byla jsem moc ráda že jí po dlouhé době vidím. V sobotu jsme byly spolu v lese ještě s jednou kamarádkou. Bylo to moc fajn a moc se těším až to zopáknem. Začíná se z toho totiž stávat tradice. ;)

naše krásné dětičky ;)


naše banda

Odpoledne jsme pak šli ke známím oslavovat kolaudaci jejich domečku. Je na něm ještě dost práce, ale mají ho moc hezký. Ať se jim tam šťastně žije;)  Měli jsme grilované prasátko a bylo tam spoustu mňamek, já jsem si dala bohužel jenom oříšky a nějaké brambůrky, aby Alenka neměla bolení. Pokušení bylo veliké. Potřebovala jsem se vyspat ;) Děti tam běhali po zahradě, bylo to super Karolínka opět jako v pátek usnula po příchodu domů na gauči. 


Dnes má Karolínka svátek. Hurááá. Všechno nejlepší. Přišli jí přát babička a prababička s pradědečkem. Poseděli jsme si venku na zahradě a holkám se to moc líbilo. Karolínka dostal nějaké hračky na zahradu tak je hned odzkoušely. Karolínka dnes pro změnu usnula už v 18h. Chuderka měla toho za víkend opravdu dost. Já jsem taky pěkně vyčerpaná a tak se jdu s mužíčkem juknou na film Den nezávislosti a honem nakutě. Doufám, že jste měli tak báječný víkend jako my.
Krásný večer a díky za návštěvu.

Návod zítra, promiň!

Žádné komentáře:

Okomentovat