úterý 24. června 2014

Samosběr jahod



Minulý týden jsme se s kamarádkami domluvili, že pojedeme na jahody. 

V jedné vsi nedaleko nás je farma, která nabízí samosběr jahod za příznivou cenu. Jezdíme tam už nějaký ten rok a hlavně víme, co si do toho košíku natrháme. 

Odevzdali jsme děti do školky, naši nejmenší A taťkovi a jeli jsme. Asi za hodinku i s cestou jsme měli košíky natrhané. Mě stačilo tak 5kg. Na marmeládu, na knedlíky a taky něco jen tak do pusy.


Prvně jsme asi tak kilo snědli. Pak jsme udělali zmrzlinku do mrazáku a taky naši oblíbenou marmeládu.


Dělám jí už asi čtvrtý rok a stále nám chutná. Ze dvou kil mám asi 14 malých skleniček od přesnídávky a jen tak nám to vyjde do dalších jahod. 

Holky mají marmeládu moc rádi. A taky jí dáváme do domácího jogurtu, který jsem začala dělat. Recept mám od sestry a moc nám chutná. Recept zkusím dodat. 


Letos jsem si vyrobila štítky na počítači a přilepila izolepou. Příště zkusím tisknou na samolepicí papír. Jen ho musí někdo koupit.


Chtěla jsem vám rovnou vyrobit arch pro tisk, ale jaksi mi to moc nešlo a pro ten svůj jsem se pěkně nastekala, tak pokud víte jak na to, štítek je vám k dispozici.


Tak krásné zavařování.
Díky za návštěvu.

4 komentáře:

  1. Super! Tak já poskytnu samolepící papír (válí se nám ve skříni) a Ty tisk, domluveno ;-)? Jahůdky vypadají lákavě, jen se zakousnout, M

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to je marmelád.... až se zima zeptá, ta bude koukat na pilnou hospodyňku:-))

    OdpovědětVymazat