neděle 22. března 2015

Na bryndáčky


Kamarádka mě poprosila, jestli bych jí našila na bryndáčky pro jejich synka nějaké motivy. Jednak bílé jsou nudné a hlavně kdejaká skvrna co nejde vyprat bije do očí.



Moc mě to bavilo. Motivy jsme nejprve nažehlila pomocí Vliesofixu,
a pak obšila. Postup už jsem psala tu.
 Bryndáčky jsem ještě obšila hlavně proto, že se častěji perou a vůbec dostávají hodně zabrat, tak aby obrázky něco vydrželi. 

Byla to lehká a rychlá práce.

5 komentářů:

  1. Ty jsou krásný! Škoda, že mi je nepotřebujeme, vlastně potřebujeme, ale nechceme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc dobře znám. ;) Ali je taky nechce a já dávám každý den čisté tričko :-D

      Vymazat
  2. Jsou nádherné Renatko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, velryba a monogram u mě vedou. ;)

      Vymazat