úterý 2. července 2013

Další kapsy na plínky


Ahoj všem, tak jaký jste měli víkend? My celkem náročný. V pátek se u nás otvíralo nové hřiště pro děti. Je naprosto úžasné. Mám v plánu tam s holkama strávit celé léto. Doufám jenom, že nebude celé dva měsíce pršet. Dříve jsme museli chodit na hřiště do sousední vesnice. Teď už to máme pár kroků. Paráda.

V sobotu jsme byli u známých grilovat. Bylo to naprosto super. Nejmladší pulkrábčátko spalo v kočárku na zahradě, vydržela spát 5hodin.. Wou, nekecám. Opravdu jsem si to užila, až na maso, které měli ostatní určitě chutnější než já. Neměla jsem ho naložené v marinádě, aby naše miminko nebolelo bříško. Tak to bylo nic moc. Holky si to taky užily, Taťka jim tam vzal stan a děcka tam prdlačily celou dobu. Prostřední pulkrábče tam nakonec taky usnulo. Jeli jsme domů kolem deváté. Miminko dostalo doma na baštit, převlékla jsem jí a pokračovala dál ve spánku. Máme to hodné dítě. ;)

No a mezi tím vším jsem dokončila kapsy na plínky na Fler.cz. Dělala jsem je v době odpoledního odpočinku. Nejmenší pulkrábčátko zatím hodně spinká a holkám po obědě pouštím pohádku, jinak by se nezastavily. Takhle si alespoň na chvilku sednou.

Nechala jsem se inspirovat nepřehledností své tašky. I když jsem měla přebalovací tašku se spoustou kapsiček, né vždy jsme jí brala sebou. Někdy jsem si vzala kabelku a to byl potom mazec tam něco najít. A když začal zvonit telefon, né málo jsem panikařila. Proto jsem si ušila takovou kapsu. Jsem s ní naprosto spokojená a nosím jí stále s sebou.

Jsem zatížená na růžovou, není divu, mám tři holky.



Ale máme i modrou pro kluky.



Pokud se vám kapsičky líbí jděte na Fler.cz. A pokud by se vám líbila podložka na přebalování ve stejné barvě, která by se dala vložit do kapsy určitě mi napište. Zařídím to .

Krásný letní den všem!




1 komentář: