čtvrtek 25. července 2013

V průběhu...naprosto k ničemu

 Ano tak to jsem já posledních pár dní. Nevím jestli to dělá to horko, ale nemám náladu dělat naprosto nic. Chodíme s holkama ven a to je tak všechno. Nápady by byly, ale ta chuť si nejspíš vzala dovolenou. Kurňa už by se mohla vrátit. Jsem protivná sama sobě. Mám namysli spoustu věcí, ale k žádné se nemohu donutit. Prosím řekněte mi že v tom přes prázdniny nejsem sama. Toliko k šití.

A aby příspěvek nebyl tak depresivní tak tu mám pár fotek.

chudinka, měla hlad ;)

na hřišti

jedéééém






Alenka už má dudlíček

2 komentáře:

  1. Reni, děkuji ti za krásný komentík k mé kuchyni .... tvoje fotky jsou náhodou optimistické a taky krásné ... nezoufej !!! To horko za pár dní přejde a bude líp ... uvidíš ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, moc si jich vážím ;) Dnes už je líp, měli jsme opravdu krásný víkend.

      Vymazat