pátek 28. června 2013

Dárek pro paní učitelku


Des byla Natálka poslední den ve školce před prázdninami. Školka je na prázdniny uzavřená. Od záři možná bude chodit s Natálkou už i Karolínka. Uvidíme kolik se toho stihne naučit za léto. Ráno, když odvádíme Natálku nemůžu Karolínku ze školky dostat, většinou jdeme s brekem. Tak snad jí to vydrží až do září.

Jak už jsem psala byl dnes poslední den školky a sluší se donést paní učitelce kytičku a něco dobrého. My jsme s Natálkou upekly linecká kolečka. Pekla jsem podle jiného receptu než jsem zvyklá a pěkně jsem se u toho nastekala, ale výsledek nebyl tak zlý, když nepočítám ty dva spálené plechy. Grrrr.

Kolečka jsme slepili čerstvou jahodovou marmeládou, kterou jsme vyráběli i vloni a zabalili je každou zvlášť do obalů na CD. Inspiraci jsem našla v jednom časopise. Bohužel nevím ve kterém, protože si vždycky vystřihnu jenom to co si chci schovat. Neskladuju kvantum časopisů. Mám desky do kterých si  to zakládám a když potřebuju nějakou inspiraci, mrknu tam.
Pak už jsme jen dozdobili stuhou a poupátkem růžičky a Natálka mohla poťešit všechny ve škole.Máme malotřídku takže jsme toho nemuseli dělat moc.;)




Pohodové  prázdniny a léto plné krásný zážitků!




Žádné komentáře:

Okomentovat