pondělí 24. června 2013

Letní procházka a klobouček


O víkendu jsme byli hodně venku a v neděli dopoledne jsme šli na procházku, cestu domů jsme si zkrátili přez louku a byly tam balíky sena. Hned jsem toho využila a myslím, že je z toho moc hezká fotky. Upravila jsem si jí v PicMonkey. Je to zdarma. Je tam spoustu možností jak foto upravit. Je to sice v angličtině, ale dá se to. 


Sluníčko hodně pálí a Karolínka neměla žádný klobouček na hlavu. Natálce jsem ho ušila už vloni a od té doby jsem dělala jeden i Karolínce. Stydím se. Chvíli to trvalo, ale klobouk je na světě. 

Klobouček se mi moc líbil a holkám moc sluší, tak jsem si řekla, že zkusím ušít jeden i na fler.cz




Karolínku nebolý zuby, jen mi ukazuje jak se směje.

Pokud se vám klobouček líbí jukněte se na fler.cz
Postupně bych chtěla přidávat další velikost i barvy pro kluky.;)








2 komentáře:

  1. Anonymní6/25/2013

    jé krásný klobouček, přesně takový takpotřebujeme:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stačí napsat velikost a barvičku pro kluka nebo holčičku a nějak se už určitě domluvíme ;)

    OdpovědětVymazat