sobota 22. června 2013

Stonožka


Je naprosto nadlický úkol, vyfotit ty dvě bez blbinek.

Blíží se konec školního roku a skoro v každé škole se uskuteční školní besídka. My jsme jí měli minulou sobotu. Programem bylo vystoupení dětiček za školky. Nějaké básničky a tanec na písničku Stonožka.  Měli to moc krásné. 

Aby děti vypadaly jako stonožka měly mít bílá trička, zelený spodek a červené podkolenky.
Natálka neměla čistě bílé tričko, na každém byl alespoň malý obrázek a zelenou sukni také neměla. Maminka sedla k šicímu stroji a z Natálky udělala "stonožku". Tričko mělo být bílé ale nechtěla jsem, aby působilo obyčejně, aby ho mohla nosit i po vystoupení. Inspiraci jsem našla tady.

Omlouvám se za kvalitu fotek, prší u nás a je pod mrakem :(


Detail s knoflíkem miluju. Tričko to hned oživí a vypadá zajímavě.


Sukni jsem ušila ze své halenky, kterou jsem nenosila. Bohužel jsem zapomněla udělat fotografii, než jsem jí bez milosti rozstříhala.


Moc se mi líbí jak to dopadlo a Natálce to moc slušelo. 

 

Mějte krásný den a díky že jste se stavili!



1 komentář: