pátek 30. srpna 2013

Další kapsičky na plínky.

Už to chvilku vypadalo, že budu bez šicího stroje. Nešil tak jak měl, vynechával stehy a dělal mi uzlíky. Pak přišel můj zachránce. Manžílek stroj seřídil, opravil a ta dá já můžu zase šít. Měla jsem strach jednak proto, že jsem na něm závislá a hlavně v pondělí nám půjdou po prázdninách cácorky do školky a musím jim ušít zástěrky. Ale to až příště. Zatím kapsičky na Fler.cz.



"V kabelce jsem měla po přebalování holčiček vždycky nepořádek. Tuhle plínky, támhle krém na prdelku a né abych náhodou potřebovala utřít umatlané ručičky nebo pusinku. Měla jsem toho dost a tak jsem si ušila kapsu do které se mi vše co potřebuju k přebalování krásně vejde.Chtěli by jste taky jedu?"

Kapsička je ušita ze 100% bavlny, vystužená vlizelínem. Dovnitř se vejdou 2 pleny, ubrousky, krém na prdelku a opalovací krém.

Ve fialové barvě pro holčičky...



Bryndáček je ušitý ze 100% bavlny se zapínáním na suchý zip
Velikost bryndáčku: 27/20 cm, pro děti cca do 2 let


... a v zelené pro chlapečky.










Pokud se vám kapsičky líbí a jedna by se vám hodila podívejte se na Fler.cz

Díky za návštěvu a krásný den!

2 komentáře:

  1. Jsou skvělé, krásně barevné a veselé:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Reni, nádhera .... super barvičky i provedení .... Marki

    OdpovědětVymazat