neděle 11. srpna 2013

Šaty pro Natálku


Nedávno jsme byli se sestrou na nákupech a na kafíčku. Bylo to skvělé odreagování a po dlouhé  době jsme si i skvěle pokecali. Měli jsme sebou jen dvě děti. Každá jedno to nejmenší, tak to bylo v pohodičce.
Byli jsme i v sekáči a tam jsem našla tuhle krásnou košili. Hned mě napadlo, že by z ní byli pěkné šaty nebo sukně pro holky.


Když jsem přijela domu, dělala jsem si srandu z manžela, že je pro něho. No smála jsem se jenom já ;)


Šaty jsou hodně letní, tak doufám že je malá princezna ještě unosí.


Je to hubeňour, musela jsem jí hodně posunout knoflíky, aby jí šaty zepředu neplandaly. 


Takže příští rok posunu knoflíky na správné místo a je to.
Myslím si, že se povedly a Natálka z nich měla opravdu radost. Říkala, že je jako baletka.


Karolínka se také dožadovala šatiček. Příště budou jedny pro ni.

Díky za návštěvu a všem krásnou neděli!




3 komentáře:

  1. Reni, jsou nádherné a tvé malé princezničce moc sluší .... určitě víc než manželovi ta růžová košile, chi, chi .... dokážu si úplně představit jeho výraz, když jsi mu ji dávala .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, taková slova potěší. Manža košile nosí, ale zrovna růžovou a je, nebo spíš byla mega veliká. ;)

      Vymazat
  2. Perfektní recyklace! A sluší:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat