úterý 13. srpna 2013

stará - nová tabude






Už delší dobu máme doma poděděnou tabuli na křídy. Tabule byla dost odřená, ale mě bylo líto jí vyhodit.


 Hodně dlouho jsem se k tomu odhodlávala, ale nakonec jsem to udělala. Obrousila jsem jí a natřela černou barvou na dřevo. Rám jsem také natřela na bílo a vypadá hned jako nová. Mám z ní radost a holky ještě větší. Teď mě vlastně napadá proč jsem nevyfotila je, jakou mají radost jak malují? No já jsem si taky moc ráda zamalovala. Chvilku jsem se i strkala s Karolínkou. No tabule je už celá jejich a já mám radost jak se to povedlo.

2 komentáře:

  1. Reni, parádní renovace .... moc se ti povedla .... Marki
    PS: Holčičkám přeju krásné "malování" !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá renovace, na jedničku!
    Ajka

    OdpovědětVymazat