úterý 14. dubna 2015

...30...

Vlastnoručně ukovaná růže od mého muže k 30. narozeninám. (muž není kovář, dělal to poprvé, samo s asistencí odborníka ;)

Ani si jako třicátnice nepřipadám, spíš pořád jako prašťená puberťačka.

Chtěla jsem napsat nějaké shrnutí, ale já žádné nemám. 
Nepříjde mi, že jsem překonala nějaký velký milník. Pro mě byl velký milník, když jsme, tenkrát ještě přítelem, začali bydlet spolu. Když jsem šla do své první práce. Svadba a největší milník je narození našich tří dcer. To mě změnilo hodně. Jaksi jsem dospěla a pokračuje to s přibývajícím věkem dětí. 

Jsem šťastná, vždycky by mohlo být líp, ale taky o hoooodně hůř a já jsem spokojená tam kde jsem. Zatím se věci vyvíjí podle představ, ale mohlo by to jít krapítek rychleji, to přiznám ;)

 A další úžasný dárek. Díky Marky. :-*

Jsem z ní nadšená, Dlouho jsem si přála nový foťák, ale že budu mít takovýhle. Nádhera.
Tak se těším na pořádné fotky, které budu moci dávat sem. ;)

 A další dárky, které mi udělali nesmírnou radost.

 Díky.!!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat