úterý 21. dubna 2015

Indiánský pastelkovník






Látka s indiány se mi moc líbila a hned mi bylo jasné, že z ní bude parádní pastelkovník.
Jen mě mrzí, že po vyprání/vysrážení zůstaly na látce seprané přehyby.
Pastelkovník se holkám moc líbí. Natálka si ho chtěla nechat. Moc se jí líbí Indiánka.
Jen kdyby už jeden neměla tak bych jí ho moc ráda nechala. 
Najdete ho na feru.

Krásné slunečné dny vám přejeme.

13 komentářů:

  1. Je skvělý Reni!
    Ty přehyby ... možná blbá otázka - ty před šitím látku nežehlíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žehlím,prala a žehlila jsem jako vždy. Nešlo to a v těch záhybech je jakoby sepraná barva :( Takhle u látek se mi to ještě nestalo, ale máme povlečení na postel, které takto po vyprání dopadlo. Moc mě to štve protože ta látka je moc hezká a ten pastelkovník to hyzdí.

      Vymazat
    2. S povlečením mám stejný zkušenosti. Ale takhle u nový látky se mi to ještě nestalo, aby v přehybu byla sepraná barva, to bych poslala k reklamaci:-)

      Vymazat
    3. Měla jsem jenom kousek a to jsem si říkala, že mi to za to nestojí, s někým se dohadovat. Tak jsem to zkusila ušít. No vidět to je, ale třeba to nebude někomu vadit.

      Vymazat
  2. Je skvostný. A přehyby. Už se mi to taky stalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, je nádherný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Reni, je nádherný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsem objevila Tvůj blog, jedním slovem nádhera!!!
    Budu nakukovat, krásný zbytek týdne, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to potěší ;) Tobě taky hezký týden.

      Vymazat