úterý 7. dubna 2015

Velikonoční

Velikonoce jsem chtěla úplně vypustit. 
Nějak mi tenhle svátek nepřirostl k srdci a chtěla jsem místo nich rodinný výlet. 
Nějak jsem se nemohli dohodnout a tak nakonec rozhodly dcery, které chtěly, aby je kluci přišli vyšupat. Takže výlet se odkládá a já jsem si uvědomila, že máme doma 3 holky a pár dalších let se u nás prostě velikonoce dělat budou.

Jsem ráda, nakonec jsme si to moc užili. 

Barvení vajíček voskem.To mě moc bavilo a nejen mě. I holky si omalovaly vajíčko pro kluky. 





A pondělí bylo skvělé. 
Holky běhaly po zahradě a kluci to vyšupání nedostali zadarmo. Moc se mi to líbilo, než takové to strojené dobrý den, šup šup, vajíčko a naschledanou.

Když jsme byly se sestrou malé. dělávaly jsme u nás na půdě na kluky pasti. Polévání vodou, v peřinách nastrčené boty, vonění voňavkou....... a samozřejmě útěk. 
Na to ráda vzpomínám.

Odpoledne jsme hráli karty a koukali na pohádky. 

Večer jsme šli s mužem na procházku. Šli jsme na hřbitov prababičce zapálit svíčku.
Byli jsme chvilku sami a bylo to moc fajn, po náročné dni.

Byli to krásné velikonoce.



2 komentáře:

  1. Pěkné svátky, děti jsou šikulky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je nádherná. A vajíčka taky.

    OdpovědětVymazat