pondělí 15. června 2015

Dnešní radost


Dnešní radost mi přivezla slečna pošťačka.
Netrpělivě jsem musela čekat celý víkend a teď se nemůžu dočkat až se pustím do šití.

Tyto krásné látky jsem si vybrala v mém oblíbeném obchůdku.


Už se těším na dětské kloboučky...


...kaspičky na plínky,...


...taštičky a kapsáře,...


...barevné pastelkovníky,...


...třeba i nějaké dečky a poštářky.


A tahle je na zavinovačku pro jednu milou zákaznici, už se jde šít jako první.




Přeju všem krásně radostný začátek týdne jako jsem měla já. 

2 komentáře:

  1. To mě těší, že radosti prvního dne nového týdně nenarušila ani návštěva synovce ;-), M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to to bylo hezčí, pomohl mi těžký balíček odnést nahoru a celou cestu se ptal: "co to je?" a pak jsme to i s Alenkou rozbalili. Pro ně to bylo zklamání, ale pro mě velká radost. ;)

      Vymazat