úterý 9. června 2015

Letní šátečky - slintáčky

Nedělní dopoledne jsem strávila místo u plotny, u šicího stroje a moc mě to bavilo. S vařením mám poslední dobou problém. Vůbec mě to nebaví. 
O to víc jsem byla ráda, že se můj muž nabídl, že uvaří. 

Tak jsem mohla ušít pro jednu skoro sousedku dva letní slintáčky pro batolátka a...







 ...a ještě jedenu dečku na hraní pro miminka. 
Ta první se jim moc líbila a tak si objednali ještě jednu.






 V mezičase u nás stále probíhá rekonstrukce dětského pokojíčku. Pokojík dostane snad úplně nový kabátek a doufám, že to stihneme než začnou prázdniny.

Tatínek pomalu likviduje starý strop a já jsem se zatím pustila do zdobení.



Vytvořila jsem si obrázky s iniciály holčiček, které tam budou bydlet. 
Do rámu na stěnu.

Jen mě mrzí, že písmenko n není v bíle vidět a tak jsem ho dala do šedé.
Zkusím ještě najít jiný podklad, ale až bude obrázek vytištěný na fotopapíře tak snad to bude vypadat  líp.



Mějte krásné, osvěžující dny!

2 komentáře:

  1. Ahojky holky, to je zase tvůrčí inspirace, super, těším se na nákupy do pokojíčku, už si píšu seznam do Ikay, kdy vyrazíme? Zdraví M a J, chce za kaoínkou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To mě se seznam do Ikey stále prodlužuje, už by to fakt chtělo. A možná by nebylo na škodu tam vyrazit dokud chodí starší do školky, pak budeme těžko hledat hlídání pro pět rarachů. :-D

    OdpovědětVymazat