pátek 5. června 2015

Kalendář: Květen a Červen 2015

Měsíční kalendáře jsem přestala dělat, protože jsem si myslela, že o ně není zájem. 
Až mi napsala jedna milá paní a tak pro ní a vlastně i pro mě, protože nám na stěně stále visí Duben ;)

Klikněte na obrázek pro stažení nebo tisk v pdf.



Krásný víkend.

6 komentářů:

  1. Já si kalendář zamlouvám na příští rok;-), M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bych na něm měla začít pracovat ;)

      Vymazat
  2. Mockrát děkuji,hodně mi to pomohlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Těší mě, že vám kalendář poslouží ;) Krásné dny

      Vymazat
  3. Anonymní6/24/2015

    Dobrý den, zbožňuji vaše kalendáře. Mohla bych se prosím zeptat, kdy bude kalendář na červenec? Děkuji a přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den i vám. Moc děkuji za milý komentář. Kalendář už je hotový a na blogu bude ke stažení zítra. ;)

      Vymazat