úterý 17. února 2015

Hebounké dečky nejen do kočárku

Plánované byly, už dlouho.
Taky jsem měla "minky" koupené už dlouho, ale nemohla jsem se rozhodnout, jakou udělám druhou stranu a co lem? Dilema! 

Nechtěla jsem úplně bílý fleece, aby nebyl hned špinavý a ten béžový podle mě vypadá moc dobře.

A minky? no k tomuto fleecu ani není třeba něco dodávat. Kdo zná musí souhlasit, že je to to nejjemnější, co jste kdy pohladili. 

Dečka je vhodná k použití v hlubokém i sportovním kočárku, autosedačce i postýlce, nebo jako hrací podložka. 

* Vrchní strana je z hřejivého a  hebounkého fleecu zvaného minky, dovezená ze zahraničí. 
* Z druhé strany kvalitní fleece.
*  Barevně lemovaná.

Rozměr dečky: 75 x 60 cm.


Pro holčičky tady...


...a pro chlapečky tu.

3 komentáře:

  1. Krásný, škoda, že mi z nich kluci už vyrostli:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to hned říkala, kdyby byla A menší, tak si tu červenou nechám. ;)

      Vymazat
    2. Nebo můžeme udělat velikou, jako přehoz na postýlky ;)

      Vymazat