pondělí 16. února 2015

Hrníčky s monogramem



Už nějakou dobu jsem si říkala, že bych chtěla holkám pořídit "jejich" keramické hrníčky, aby nemusely u snídaně pít z plastových kelímků, nebo z našich velikých hrnků.

Dlouho jsem hledala, takový, který by se líbil mě i holkám. 
Neměla jsem štěstí a nebo byl hrníček tak drahý, že se mi ho nechtělo koupit, aby za dva dny skončil na zemi. 

Nakonec jsem se rozhodla, že si hrnky vytuníme sami. 
Při poslední návštěvě Ikea, jsem koupila bílé hrníčky. Stály 29,- jeden. To je super cena, pro hrnek, kterému je souzeno nejspíš se rozbít.
 (v nabídce na netu je nemají, ale jsou podobné těmto a jsou vysoké 9 cm)

 Když jeden letěl ze stolu dolu při večeři, hned mě prolítlo hlavou, proč jsem jich nekoupila víc. Moc se mi líbí a holky z nich měly radost. Hrnek přežil. Ani kousek se neuštípl, když dopadl na dlažbu. 



Jsou hezké, pro děti akorát veliké a vhodné k našemu tunění.

Z jedné strany jsem fixou na keramiku (díky Marky) namalovala iniciály, abych si taky užila.


 Celá druhá strana patřila vlastníkům-umělcům.





Nejmladší malířku jsem nenafotila. Musela jsem hlídat hrnek, aby netancoval po celém stole. ;)





Moc je to bavilo, jenom se jim smekala fixa po hladkém, zaobleném hrnku.

Holky jsou nemocné všechny tři a doma už jsme přes týden, tak je každá zábavná činnost vítaná.

Mám z nich radost a holky taky. Teď jen doufám, že se obrázky jen tak nesmyjí.



2 komentáře:

  1. Ty jsou nádherný, snad fixa vydrží. Holkám posílám náruč pus, ať už je líp♥, M

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme ;) vyřídím.

    OdpovědětVymazat