pondělí 23. února 2015

Kalendář: Březen 2015


Kalendář na Březen. 



Už jsem přišla na to, jak převézt obrázek do formátu PDF, aby jste ho mohli hned tisknout.
Bohužel zase nevím, jak nahrát soubor PDF do bloggeru.

Blogger podporuje jenom soubory JPG, GIF a PNG.

Pokud někdo víte co s tím, prosím poraďte, napište. Děkuji. 


V průběhu:

Skoro od začátku měsíce jsme doma. Chřipka, kašel a rýma. Občas i horečky.
Dvě slečny měly i antibiotika. 



Dneškem už jsou snad zdravé a můžeme konečně ven. 
Byly to krušné dny, zavřené jen doma. 
Promeškali jsme poslední pořádný sníh a s ním i poslední sáňkování téhle zimy.
Také první krásné slunečné dny jsme pozorovali jen z okna.

Natálku jsem učila trošku šít. Udělaly jsme zástěrku, pro její oblíbené plyšové prasátko. 

Už se nemůžu dočkat, až vyrazíme na zahradu a zahrádku. Dneska jsme nakoupily s N semínka na předpěstování.

Jsem moc ráda, že jsou holky zdravé a můžeme vyrazit na procházky a hlavně až začne naše práce na zahradě. 

Krásné dny vám všem.


4 komentáře:

  1. Hurá, zato my máme zase rýmu, už by to chtělo zase nějakou pořádnou společnou prochajdu ;-). Pigoušek se má! Jaká máte semínka? My už zaseli papriky, ale asi je kluci utopí. Brzy naviděnou! M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, už se nám moc stýská. Máme hlavně kvantum hrášku, rajčátek a hodně bylinek, koupily jsme toho s Natálkou hodně. Teda kromě melounu, jak Natálka chtěla. Na ten jsem si netroufla. Třeba příští rok. Tak ať brzy vyrazíme na procházku ;).

      Vymazat
  2. Za chvíli bude jaro, bude líp:-)

    OdpovědětVymazat