úterý 10. února 2015

Venku zima nezima

O víkendu k nám dorazili sněhové vánice. Bylo to tak krásné. Už zase ta pravá zima. 

V neděli jsme vyrazili na procházku. Došli jsme na malý kopec, kde všechny tři holky začaly okamžitě jezdit po zadku. 
I Alenka. Měla z toho takovou radost, jen jsem jí musela vždycky vynést nahoru, protože sama by se nevyhrabala.
 Bylo to krásný. Nasmáli jsme se všichni. 

Během chvilinky se nebe zatáhlo a my spěchali domu ve vánici. Nebylo skoro vidět, kolik padalo sněhu. O to raději jsme přišli domu a zahřívali se u krásně praskajících kamen. 
Horký čaj a pohádka. 
Natálku jsme naučili hrát prší a tak tahle hra u nás vede na prvním místě. 

V pondělí ráno Natálku moooc bolela hlava a v noci měla zimnici. Mě taky nic moc, pořádná rýma. Tak jsme zůstaly doma všechny holky.

Dnes už nám je líp a venku to taje. To mě moc mrzí, dva dny tam chumelí a vánice a dnes nad nulou a ten krásný sníh taje. A my si ho nestihli pořádně užít.

Tak snad ještě napadne.

Fota v rozmezí asi 15min. Jsou z mobilu, tak nejsou moc hezký. 
Už chci pořádný foťák.


 Co vy? máte sníh? a jak si ho užíváte?


3 komentáře:

  1. Snih u nas neni ale jen z fotek je mi Zima brr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám ráda, možná čímdál víc. Ale taky se moc ráda zachumlám doma v dece s něčím horkým na pití ;)

      Vymazat
    2. Zachumlana v dece pekne u kamen to je pro me idealni zima ,u nas je zima kdyz je u vas leto a obcas take snih pada.

      Vymazat