úterý 22. května 2012

Časopis Marina

Nedávno jsem měla narozeniny a od své sestry jsem dostala skvělí dárek, poukaz na nákup látek v tomto internetovém obchodě . Jupí. No bylo to docela o nervy vybrat si. Můj výběr zdaleka přesahoval limit poukazu. :( No nakonec jsem stejně objednala nad limit a zbytek jsem jí doplatila, protože mají neskutečný výběr. Byla jsem v sedmém nebi. Určitě se tam vrátím a opět vykoupím zásoby haha


Látky na šití mi už sice dorazily, ale ještě jsem neměla čas něco ušít. Grrr. První co bych chtěla, ale hlavně potřebovala, je kabelka. Žádnou nemám. Jediná "kabelka" za poslední pár let, byla taška na pleny. haha. Takže jsem si jí vybrala v časopise Marina. Je to moc skvělý časopis a z každého vydání chci něco ušít. Doufám, že jí stihnu ušít do konce týdne. Už se moc těším

Žádné komentáře:

Okomentovat