pátek 25. května 2012

Kabelka je na světě


Tak mám konečně kabelku. Hurá. Podle postupu v časopise byla opravdu jednoduchá a vše je popsáno srozumitelně, že by kabelku zmákla i úplná začátečnice. Měla jsem jí ušitou velice rychle, ikdyž jsem musela párat. Když jsem měla ušité boky kabelky, zjistila jsem, že je pro mne kabelka dost vysoká, takže jsem jí o 10cm zkrátila. Jinak šlo vše jak má.

Vybrala jsem si tmavší látku, aby se kabelka hodila ke všemu a také se mi moc líbyl vzor na látce. Kabelka v časopise je krásně barevná, šitá ze tří vzorů látek.

Do vnitřku kabelky jsem si ušila 4 malé kapsičky na drobnosti.
Když jsem kabelku ukázal Tomášovi, moc mi jí chválil. Říkala jsem mu, že bude vypadat líp, až se v ní "zabydlím" . Prý určitě, až bude plná plen, lahví s čajem a umazaná od čokolády. hihihi. Teď se směju, ale on mě ten smích přejde, až za pár týdnů nebudu moc tu čokoládu dostat z mé supr nové kabelky dolů. ;)


Ať je to jak chce, jsem pyšná, jak ta kabelka vypadá a hlavně, že jsem jí zmákla ušít sama.

1 komentář: