neděle 20. května 2012

Nová nástěnka


Nad počítačovým stolem jsme měli korkovou nástěnku, která se dá běžně koupit v papírnictví. Nástěnka je super, je praktická, ale ani trochu nesplňuje moje dekorační nároky. Tak jsem se rozhodla něco s tím udělat.

Z rohu rámu jsem vyndala skobu a vyndala jsem vnitřek nástěnky (korek), který jsme s Natálkou potáhli látkou. Rám jsme natřeli na bílo, nástěnku vložili zpět do rámu, skobu opět zatloukli a bylo hotovo. Dohromady asi 20min i se schnutím barvy.



Stůl je neustálé odkladiště všeho možného, pokaždé když jdu kolem je třeba něco uklidit. Vůbec netuším jak je to možné. hihi. Bylo potřeba srovnat cd, časopisy, dva šuplíky jeden s papírama a druhý s nabíječkami na všechno možné, a přihrádku pod stolem. No ještě že ta přihrádka není na fotce vidět, protože mi na ní tak nějak nezbil čas,hups. Ale já to v týdnu napravím.

Kytičku jsem přesazovala byla na okně a "jarní" sluníčko jí vůbec neudělalo dobře. Tak se z toho snad vzpamatuje.


Srdce je dělané z malých rolniček a dostala jsem ho od sestry. Moc díky. Skvěle se sem hodí.


Natynka je můj malý pomocník;)

Žádné komentáře:

Okomentovat