úterý 12. června 2012

Klobouček

Máme doma několik kloboučků, bohužel hlava mé dcery roste (ne, řekla jsem to špatně, jsem ráda, že roste tak jak má), ale kloboučky jí byly malé. Aspoň má Karolínka co nosit. Dlouho jsem chodila po krámech a nemohla jsem najít takový co by se mi líbil. Všude byla nějaká "příšera" v podobě Hallo Kitty ( nechápej mě špatně, mám tu kočku ráda i Natálka, ale nemusím jí mít i na oblečení) a podobně. Tak jsem se rozhodla zkusit ho ušít sama. Střih jsem si našla v časopise Burda pro děti 2/2012, ale střihy můžeš nalézt i zde.
Postup mi dal zabrat, protože jsem švadlenka samouk a "odborné termíny" jsou pro mě španělská vesnice. hihi.Když jsem pochopila návod byl klobouček hned hotový. Je jednoduchý a mě se moc líbí a Natálka ho taky moc ráda nosí. Co myslíte jak se povedl?
Omlouvám se za foto, ale klobouček je světloučce růžoví a má na sobě bílé kytičky. Vespod je žluto-oranžová látka. Myslím, že by se dal nosit i oboustranně a rozhodně ne ten, co jsem vyrobila já. haha. Jsem ráda, že není dovnitř vidět. No chce to čas a praxi.  Z vrchu je ale hezký. 
No snad ho neztratíme jako tři další.



Žádné komentáře:

Okomentovat