neděle 8. července 2012

Sukně plná léta: návod


Chtěla jsem se s vámi podělit o návod jak ušít sukýnku pro malou slečnu. Moc se mi líbí látka. Dostala jsem od mojí mamky šaty které už nenosila abych z toho mohla něco ušít holkám. Mě se ale látka moc líbila, že jsem si ušila sukni já a ze zbytku i Karolínce.




Připadá vám to divné. Mě se to moc líbí když je máme obě a jdeme ven, Jen mě mrzí, že nezbylo pro Natálku. Ale ona má naprosto stejnou jen z jiné látky.

Tak jdeme na to.

Změřila jsem obvod pasu Karolínky, měří 45cm. Ustřihla jsem si tedy  2 pruhy látky dlouhé 30 cm a široké 12cm. A 2 větší pruhy 60 x 24cm.


Prosím ignorujte můj špinavý objektiv, za chvilku jsem si toho všimla a vyčistila ho. hihi


Přiložíme pruhy lícem k sobě a na obou kratších stranách je přišijeme k sobě. A o entlujeme.


Pak  menší pruh vložíme do většího tak aby byli k sobě lícem.  Při špendlení jsem musela větší kus tak po 2-3cm založit. Sukně bude krásně nařasená.


Prošijeme a entlujeme.



 Teď si vytvoříme horní lem. Založíme ho tak aby se do vzniklého tunýlku vešla guma. Prošijeme ho, ale kousek necháme na gumu.



Provlékneme gumu a zašijeme.

 
Nevypadá to vůbec špatně co?


Tak a ještě spodní lem. Ten uděláme stejně jako horní jen ho prošijeme celý.


Tadááá. Sukně je na světě. Já jsem si tu svou ušila úplně stejně jen je užší a méně nařasená. A asi stokrát větší. haha


Karolínka se moc fotit nechtěla ale sukýnku nechtěla sundat ani když se šla večer koupat. ;)




Tak jo, fleku na objektivu jsem si všimla až při konečném focení, ale není to zase tak zlé. Sukně je vidět a pro příště než začnu šít tak jako první půjdu vyčistit foťák. haha



Žádné komentáře:

Okomentovat