pondělí 2. července 2012

Sponky pro malou princezu

Vím, že tu už dlouho nabylo nic o šití,ale ani dnes to nebude jinak. Nebojte se příště pro vás chystám už opravdu něco šitého. Jinak by to nemohlo být šití je posedlost. ;)


Dnes mám pro vás sponky do vlasů. Není to tak dlouho co Natálka dostala sadu sponek. Byli pogumované, ale moc dlouho nevydrželi. Pogumováni se kamsi ztratilo a nám zůstali "jen" sponky. Tak jsme se rohodli, že je trochu ozdobíme.


Natálka má moc ráda zažehlovací korálky. Máme doma spostu obrázků a taky jich dost darovala. Napadlo mě dát je i na sponky. Natálka udělala drobné kytičky, já je přežehlila a tavnou pistolí jsem je přilepila a vualá ozdůbka je na světě.


Všechny ozdoby jsou přilepeny na sponky tavnou pistolí. Udělala jsem jich víc, jenomže moje dcery moc rády sponky ztrácejí, proto jich máme doma plnou krabičku.



Sponky ozdobené stuhou jsem udělala podle tohoto kurzu.
Je to velice jednoduché a efekt je naprosto úžasný.



2 komentáře:

  1. Anonymní7/03/2012

    Moc se mi to líbí ;) Chci aspoň 4 :D

    OdpovědětVymazat
  2. A jaké se ti líbí, třeba bych ti nějaké mohla udělat? ;)

    OdpovědětVymazat