čtvrtek 2. května 2013

Porodnice a pětičlenná rodina

Hodně teď přemýšlím, jaké to bude až se nám narodí třetí miminko. Mám s holkami zajetý určitý režim, který bude třeba po narození miminka upravit. Natálka přestane přez prázdniny chodit do školky, takže je budu mít doma všechny tři. Jsem moc ráda, že bude léto. Budeme moci být hodně venku a Naty s Kájou se tedy nebudou doma tak nudit. Teda pokud to počasí dovolí. Poslední roky je přez prázdniny docela zima. Takže pokud máte někdo s organizací pětičlenné rodiny zkušenosti, budu vděčná za každou radu.


Další věc která mě tak trochu trápí je, že mají zavřít porodnici, ve které jsem rodila obě děti. Jsem s ní naprosto spokojená a nikdy by mě nenapadlo, že bych měla rodit někde jinde. Porodnice je moderní a má největší porodnost v okrese. Jezdí tam rodit maminky i z okresních měst a přesto se stalo, že od 1. 6. 2013 budou dveře této porodnice zavřené. Pojišťovna prý potřebuje nějakou zavřít, ale že to bude zrovna ta nejlepší v širokém okolí nenapadlo nikoho. Myslím, že je to o politice a hlavně o penězích. Řekla bych, že si tu někdo namastí kapsu. Odnesou to bohužel maminky, které tu měli rodit. Další blízkou porodnici mi nikdo nedoporučuje a další dobrá je jednou tak daleko. Což se mi nelíbí nejen z toho důvod, že až " to na mě přijde" bude cesta utrpením, ale také po porodu to pro mého manžela a dvě děti bude hodně dlouhá cesta.
Mám termín 1.6.2013, je to ironie. Porodnice prý přestane tak 25.5. příjmat maminky k porodům, zůstanou tam jen ty co porodily a až opustí oddělení poslední maminka s miminkem, dveře se zavřou na pořád. Musím to tedy stihnout do 25.5. Karolínka se narodila až dva dny po termínu, tak doufám, že tady ten mrňousek se tam nebude hřát "přesčas".


V průběhu: bílení.
Holčičky mají hotový pokojíček. Dnes v něm spaly a Karolínka poprvé spala ve velké posteli. Nejdřív nemohla usnout a pak se v noci probudila s brekem. Myslím, že nejdřív nevěděla kde je. Pak spala až do rána. Moc se jim tam líbí a i já mám z toho dobrý pocit že mají vše čisté. Jdeme s Karolínkou nastěhovat hračky.


Stěnu s ručičkami jsme také zabílili. Byla počmáraná pastelkami a samá díra. 



Obě holčičky aktivně pomáhaly. Karolínka v nestřežené chvíli chtěla přetřít i skříň v obýváku.


Ještě to chce lampičku a nějaký ten obrázek a bude to hned útulnější. V prví řadě musím ušít roletu nebo závěs do střešního okna aby je ráno nebudilo sluníčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat